< poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 następna strona >   >>

Obóz II w Ostrowie - dzień drugi

Co robiliśmy dzisiaj? Przedpołudnie minęło nam pod znakiem gier i zabaw na plaży, wykonywania zdjęć grupowych oraz rzecz jasna opalania i kąpieli w morzu. Dodatkowo przelewaliśmy swoją kreatywność tworząc gry z przeszłości, a nasza wyobraźnia pomagała nam w budowaniu robotów. Był też czas na zabawy integracyjne i gry logiczne oraz zajęcia z cyklu Milionaire Camp. Teraz czas na sen, gdyż jutro przed nami wycieczka ;)... Dowiedz się więcej

Turnus drugi - czas start!

Drugi turnus w Ostrowie rozpoczęty! Po zintegrowaniu w grupie udaliśmy się na spacer po mieście oraz przywitaliśmy się z morzem. Później przyszedł czas na pierwsze zajęcia z Milionaire Camp, tworzenie kreatywnych ozdób z koralików i gry logiczne. Nie obyło się także bez zajęć sportowych i zabaw integrujących wszystkich uczestników. Pierwszy udany dzień za nami, a na kolejne nie możemy się już doczekać ;)... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień jedenasty

I stało się, pierwszy turnus w Ostrowie dobiegł końca! Dzisiaj był czas na pożegnanie z morzem, wręczenie pamiątkowych dyplomów oraz nagrodzenie najlepszych kolonistów w wielu kategoriach. Smutno było się rozstawać mając w pamięci jak wiele wrażeń dostarczyły nam ostatnie dni, ale liczymy, że zobaczymy się znowu za rok i będzie równie dobrze, a nawet lepiej. Teraz  regenerujemy siły i czekamy na uczestników drugiego obozu! ;)... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień dziesiąty

Zgodnie z wczorajszą obietnicą dzisiaj działo się bardzo dużo! Przed południem aktywnie spędzaliśmy czas na plaży. Drugą część dnia stanowiła Olimpiada Obozowa, na której ‘załoga Piratów’ sprawdzała naszą wiedzę i sprawności zdobyte w trakcie obozu. Największą atrakcją były jednak zajęcia wieczorne, czyli Baloniada oraz festiwal kolorów. Przed nami ostatnia już noc w Ostrowie, więc  czas spać ;)... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień dziewiąty

Zbliżamy się już do końca naszego pobytu w Ostrowie, ale nie zwalniamy tempa. Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy w Parku Ewolucji, który był ogromną atrakcją dla młodszych grup. Starsi z kolei obcowali z naturą w czasie spływu kajakowego. Po południu korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Kolejny wspaniały dzień zakończyliśmy ogniskiem i dobrą zabawą. Czekamy z niecierpliwością na jutro, bo będzie się działo ;)... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień ósmy

Półwysep Helski  jest nasz ;) Wczoraj- Hel i Jurata, a dzisiaj Chałupy i Kuźnica, tym razem rowerowo. Nowy dzień przyniósł nam kolejne niezapomniane wrażenia. Głównie za sprawą wycieczki rowerowej, w trakcie której sprawdzaliśmy swoją kondycję. Dodatkowo uczyliśmy się rozpalać ogień, trenowaliśmy zdolności strzeleckie oraz sportowe, a także za pomocą koralików rozwijaliśmy swoją kreatywność. Powstawały również nasze własne gry – „Kółko-K... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień siódmy

Nowy tydzień rozpoczął się dla nas bardzo interesująco. Wszystko za sprawą całodniowej wycieczki na Hel, w trakcie której zwiedziliśmy Muzeum Obrony Wybrzeża, obserwowaliśmy pokaz karmienia fok oraz dotarliśmy na cypel helski. Później przespacerowaliśmy się molem w Juracie, o której usłyszeliśmy wiele ciekawych wiadomości od naszego przewodnika. Wieczorem kontynuowaliśmy rozgrywki piłkarskie. Za nami dzień pełen przygód, a jutro czekają na nas kolejn... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień szósty

Jesteśmy na półmetku! Za nami kolejny emocjonujący dzień, w trakcie którego rozpoczęliśmy nasz obozowy Mundial oraz zakończyliśmy zmagania windsurfingowe. Ponadto doskonaliliśmy umiejętności taneczne, którymi już w najbliższym czasie się pochwalimy ;) Dodatkowo bardzo dobrze spędziliśmy czas na basenie, wybraliśmy się na wycieczkę do Karwi oraz poznawaliśmy kolejne tajniki z dziedziny ekonomii. Jutro czeka nas wycieczka, więc teraz czas na regenerację... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień piąty

Dzisiaj sobota, ale to wcale nie oznaczało weekendowego lenistwa, a wręcz przeciwnie. Z pewnością najdłużej w naszej pamięci zostaną wykonywane przez nas Cake Popsy. Oprócz tego przelewaliśmy swoją kreatywną twórczość na bruk oraz złożone przez nas stoliki, uczyliśmy się ciekawych układów tanecznych oraz poznawaliśmy tajniki sztuki cyrkowej. Nie zabrakło również zajęć sportowych oraz kontynuacji gry Money Game. Zbliżamy się co prawda do półmetka... Dowiedz się więcej

Obóz w Ostrowie - dzień czwarty

Chociaż pogoda nie do końca nas dzisiaj rozpieszczała nie przeszkodziło to nam w świetnej zabawie. Główną atrakcją były zajęcia survivalowe, na których sprawdzaliśmy swoje zdolności koordynacyjne. Oprócz tego na zajęciach kreatywnych tworzyliśmy własne gry, doskonaliliśmy znajomość języka angielskiego i poznawaliśmy grę Money Game.  Nie zabrakło również gier i zabaw z ‘przeszłości’ oraz zabaw integracyjnych, w których dobrze bawili się nie ... Dowiedz się więcej

< poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 następna strona >   >>

Dołącz do nas!!!
ZAPISY NA SEMESTR 2018/2019 TRWAJĄ
Kontaktuj się z nami przez Facebook'a

Wybierz miasto

uniwersytet dla dzieci | uniwersytet dziecięcy | zajęcia dla dzieci bielsko