<<   < poprzednia strona 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 następna strona >

Zapraszamy do fotorelacji z sobotniej wycieczki :)

Jesteśmy już po wycieczce :) Mimo ogromnego zmęczenia, wróciliśmy zadowoleni i z uśmiechem na twarzy. Na początku naszej wyprawy, udaliśmy się do jedynego w Polsce Północnej Muzeum Techniki - Kuźnia Wodna. Pan przewodnik przywitał nas i pokazał wiele ciekawych rzeczy, m.in. młot, który waży 250 kg. Następnie, razem z ekspertami z Koła Hydrologów Uniwersytetu Gdańskiego, wybraliśmy się na przechadzkę po Lasach Oliwskich, a konkretnie do Doliny Ewy :) W ... Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje dla uczestników sobotniej wycieczki !

Szanowni Rodzice. Drodzy Studenci Informujemy, że już w najbliższą sobotę, tj. 20 sierpnia br., odbędzie się wycieczka rekreacyjno - krajoznawcza pt. "Witaj przygodo." W związku z tym, przekazujemy kilka szczegółowych informacji: 1. Wycieczka odbędzie się w godzinach od 11.00 do około godziny 14.00. Razem z dziećmi, spotykamy się przy Dworku Oliwskim, o godzinie 10.40. Następnie sprawdzimy listę obecności i przygotujemy się do wyprawy. Wyruszamy o godzinie... Dowiedz się więcej

- Ni hao - Angielski w dzisiejszych czasach to za mało. UNIKIDS i LENGUA VIVA zaprasza na kurs języków obcych !!!

Szanowni Państwo ! Idąc z duchem czasu i widząc ogromne zapotrzebowanie na poznawanie tego, co obce i nieznane, postanowiliśmy otworzyć przed naszymi Studentami nowe drzwi rozwoju. A mianowicie postawiliśmy na naukę języków i poznanie nowych kultur ! Każdy z nas wie, jak ważna w dzisiejszych czasach jest znajomość języków obcych. Już od najmłodszych lat dzieci w przedszkolach, uczą się nie tylko angielskiego, ale również niemieckiego, czy też francuskieg... Dowiedz się więcej

Warsztaty językowe z Unikids i Szkołą Językową Lengua Viva...

Szanowni Rodzice, Kochani Studenci, Mamy dla Was wspaniałą wiadomość! Jeśli lubicie nawiązywać nowe znajomości, podróżować, poznawać nowe kultury, a na dodatek Waszą pasją jest nauka języków, to jest to oferta specjalnie dla Was :) Razem z naszym partnerem: Szkołą Językową Viva Lengua w Gdańsku, zachęcamy do skorzystania z letnich warsztatów językowych prowadzonych przez native speakerów (m.in. hiszpański, angielski, włoski, francuski i japoński). ... Dowiedz się więcej

UNIKIDS jest na facebooku :)

Szanowni Rodzice, Drodzy Studenci, Pragniemy ogłosić, że UNIKIDS jest już od jakiegoś czasu na FACEBOOKU. Zapraszamy do śledzenia najświeższych informacji z UNIKDSOWEGO ŚWIATA! Codzinnie znajdziecie tu: ciekawostki z różnych dziedzin; najświeższe wiadomości z życia Uniwersytetu oraz liczne łamigłówki, zagadki, czy eksperymenty, które umilą Wam długie deszczowe dni :) Profil Uniwersytetu Dziecięcego znajdziecie pod adresem: http://www.facebook.com/hom... Dowiedz się więcej

Warsztaty z Architektury i Chemii, już na naszej stronie :)

Drodzy Rodzice, Studenci, Z wielką przyjemnością informujemy, że na naszej stronie są już widoczne kolejne tematy zajęć. Tym razem są to zajęcia z takich dziedzin, jak Architektura i Chemia. Zajęcia z Architektury zatytułowane: "Podaj cegłę ..., czyli słodki smak architektury", poprowadzi Architekt krajobrazu - Anna Wróbel - 29.10.2011 r. Warsztaty ze ścieżki chemicznej pt."Chemiczne rewolucje, czyli eksperymenty z powietrzem - czynnikiem bez, którego życ... Dowiedz się więcej

Lista osób chętnych na wycieczkę - została ZAMKNIĘTA

Kochani, Zainteresowanie wycieczką jest tak ogromne, że lista na dzień dzisiejszy została zamknięta! Ze względu na duże zainteresowanie, informujemy, że postanowiliśmy zoorganizować kolejną wycieczkę. Termin wycieczki zostanie podany pod koniec sierpnia, więc uważnie śledźcie naszą stronę! Pozdrawiamy :) Zespół UNIKIDS Trójmiasto... Dowiedz się więcej

A już w sierpniu zapraszamy wszystkie dzieci na wycieczkę krajoznawczą - wstęp wolny!

Wakacje to okres dwumiesięcznych szaleństw, przygód i odpoczynku od szkoły! Jednak ten czas mija szybko i już w sierpniu zaczynamy myśleć o szkole, książkach i trudach związanych z nowymi obowiązkami. STOP! Zajęcia na naszym Uniwersytecie są najlepszym dowodem na to, że nauka to świetna zabawa. A każdy dzień może być spóźnionym Dniem Dziecka, pełnym radosnych przygód, wyzwań i atrakcji. Dlatego dla wszystkich chętnych dzieci Uniwersytet Dziecięcy UN... Dowiedz się więcej

Sportowe wakacje z Akademią Małego Sportowca :)

Szanowni Rodzice, Drodzy Studenci, Nasz partner, Akademia Małego Sportowca, serdecznie zaprasza wszystkie dzieci, w wieku 6-14 lat na półkolonie tenisowo-żeglarskie do Otomina! Na bezpiecznym akwenie jeziora otomińskiego, pod okiem doświadczonych trenerów, każdy pozna sztukę żeglowania, a także opanuje podstawy gry w tenisa :) Dla wszystkich małych Studentów biorących udział w półkoloniach rakieta tenisowa w prezencie!!! Półkolonie trwają 7 dni. Od ponie... Dowiedz się więcej

Pokaz ratownictwa zorganizowany dla dzieci z Centrum Zabaw Twórczych Edward :)

Wczoraj, w słoneczne czwartkowe popołudnie, razem z naszą Panią Ratownik - Pauliną Ziomek odwiedziliśmy dzieci na półkoloniach w Centrum Zabaw Twórczych Edward :) Pokaz trwał dwie godziny i dzieci z Edwarda, wykazały się sporą wiedzą, na temat pierwszej pomocy! Nasza prelegentka nauczyła dzieci, jak prawidłowo bandażować i postępować, gdy komuś z naszych najbliższych stanie się coś złego. Wnikliwie omówiliśmy postępowanie przy omdleniach, opażenia... Dowiedz się więcej

Dołącz do nas!!!
ZAPISY NA SEMESTR 2023/2024 TRWAJĄ

Wybierz miasto

uniwersytet dla dzieci | uniwersytet dziecięcy | zajęcia dla dzieci bielsko